30 Kasım 2015 Pazartesi

Seksi türk manken grup sikişe başladi

Adım elif bende bundan üç sene önce başımdan geçen ve hala da devam eden hikayemi anltmak istiyorum ve ben şu an 45 yaşındayım eşim 58 yaşında daha ben 16 yaşındayken akrabamızdır diye vermişler iki kızım birde oğlum var kızlarımın ikiside evlendi yanımda sadece 14 yaşındaki oğlum kaldı ve biz yıllardır aydının bir köyünde çiftlik işinde çalışıyoruz böyle olunca da hali ile 24 saat hayvanlarla iç içe oluyorsunuz ineğimiş buzağıymış danasıymış falan işte tabi çiftliğin korunması içinde iki üç tane köpek olurdu ama öyle sıradan köpekler değil bunların hepside çins köpeklerdi hele yeni bir tane yavru getirmişllerdi daha üç aylıkken dev gibi bir şey olmuştu ve ben onu severdim hiç bir şeyini eksik etmezdim hatta hafta bir iki defa yıkardım boş zamanımı resmen onunla geçirirdim ve oda baya bana alışmıştı bana durmadan şirinlikler yapıp duruyordu ve bu köpeklerede benden hariç başkası asla yaklaşamazdı öyle kızgın köpeklerdi ve çiftliğin her şeyi ile ben uğraşırdım eşim sabah bir iki saat yemidir suyudur yardım sonra köy kahvesine geceye anca eve dönerdi zaten onunla yaklaşık yedi yıldırda en ufak bir ilişkimde kalmamıştı arada küçük oğlan ufak tefek yardım ederdi gerisi hep bana kalırdı , Bana gelince ben minyon tipli beyaz tenliyim 1/60 boy 75 kilo cevarında göbek yok gibi bir şey ama geniş bir kalçaya sahibim ve bu yüzdende genelde şalvar kalçalarımın fazla belli olmaması için de muhakak ütüne uzun bir yelek giyerim başı kapalı biriyim nedendir bilmem ama çokta isterik bir kadınım eşimle ilişkimizin bitmesine rağmen ve bütün gün o kadar yorlmama ve küçük oğlumla yatmama rağmen aşağı yukarı her gece olmazsa da iki gecede bir ellimle veya içime bir şeyler alarak kendimi tatmin etmeden uyuyamıyorum öyle de bir yapım vardı ve benim günlerim hayvanlar damıyla ile ev arasında geçip gidiyordu, Derken böyle bir zaman geçti ve bir gece geç vakitti sanki bir el şalvarımı çekişitiriyordu önce rüya sandım ama daha sonra uyku sersemliği ile gözümü açtığımda bu bir rüya olmadığını ve resmen şalvarımda küçük oğlumun elli vardı ve şalvarımı aşağıya çekiyordu önce çok sinirlendim dönüp bir tokat atasım geldi uflayıp pufladım içimden ama sonra birden durdum ona tokat atmakla bütün hayatını mahf edebilirdim babamın beni küçük yaşta evlendirmekle hayatımı mahfettiği gibi ve sessiz durmaya karar verdim bakalım nereye kadar varacak hatta içimden okşamasına belki izin verir ama daha illerisi için asla diyordum bu arada oğlumun durduğu yoktu sürekli parmaklarını şalvarımın lastiğine atıp aşağıya çekiyordu ama ben üstüne yattığı için bir türlü çekemiyordu ve oda bir ara sessiz kaldı bende o an içimden oh be bitti galiba dedim ama bu seferde elleri çok hareketlidi sanırım sikile oynuyordu bende öyle robot gibi yerinde kıpırdamamaya çalışıyordum benim uyanık oldğumu anlamasın diye ve baktım yine bana yanaştı kasıklarına arkama yapıştırdı ve şalvarımla arkama gidip geliyordu allahım ben ne yapacaktım dönüp vursam bir türlü vurmazsam bir türlü ben bunları düşünürken baktım arakama yapışık kaldı ve nefes nefese idi galiba donuna boşalmıştı ve bir iki dakka öyle kaldı ve çekildi sırtını bana döndü on dakka sonra da baktım sesi kesildi uyuya kalmıştı bende yavaş yavaş sırt üstü döndüm ellimi bacak arama attım ama su gibi olmuştum aman allahım ben bundan zevk almıştım olamaz bu diyor ve kendime kahrediyordum ve bende bu düşüncelerle uyumuş kalmışım nesye sabah odu günlük işlerimi yaptım geldim beraber kahvaltı ediyorduk ama gözünü benden kaçırıyordu suçlu olduğunu biliyordu ama bende ona fark etmemeye çalışıyordum derken böyle bir kaç gün geçmişti ama bu seferde ben onu isityordum her yatağa girdiğimizde hemen ona arkamı dönüyordum ama bir şey yapmıyordu ve yapmadığı içinde ona içimden de kızıyordum ama bir yerde de evet o benim oğlumdu çok günahtı bunu biliyordum ama ellimde de değildi yine bu şekilde bir iki gün geçmişti yatakları koymuştum tuvalete gittim ihtiyacımı gördüm tam şalvarmı çekiyordum birden aklıma geldi ve altımdan kilodumu çıkardım sadece şalvarla kaldım ve geldim yatağa uzandım hiç bir şey yokmuş gibi şakalar yapıyordum ve en sonunda hadi oğlum ben bugün yoruldum yatacam sana iyi geceler dedim ve arkamı döndüm ve yatıyor numarasını yaptım ama uykum yoktu maksadım acab yine aynısını yapacakmı diye ve baya bekledim ama ses yotu benimde artık gerçekten uykum gelmişti ve tam canım geçmişti baktım ellini bellime attı öyle biraz bekledi sonra göbeğime doğru ellini getirdi okşuyordu ve bacak arama kadar getirip tekrar geri çekiyordu bende olduğum yerde yine robot kesilmiştim ama o göbeğimi okşamaya devam ediyordu ve bi ara ellini organımın tam üst tarfına kadar getirdi bende nefesimi tutmuştum ama yine geri çekmişti ve bu sefer şalvarımın arka tarafından ellini lastiğin içine koydu ve çıplak tenimi okşuyordu ellini kalçamın arasına soktu organımı okşuyordu ama ben ohlamayım diye resmen ellimle ağzımı kapatmıştım bana nelere oluyordu ben nasıl bir anne idim kendime inanamıyordum ve oğlan sanırım kilot giymediğimden cesaret almış olacak ki ellini şalvarıma atıp aşağıya çekti ama inanın çekmesine bende yardımcı olmuştum ve artık arkam oldğu gibi çıplak ve kucağındaydı oda ellini tükürük yaptı sikine sürdü ama ben artık zor nefes alıyordum ilk kocamla evlendiğimde bile bu kadar heyacanlamamıştım ve sikini bacak arama soktu ellinide kasıklarıma attı ve kendine çekiyordu allahtan kalçalarımın genişliğinden organıma yetişmiyordu ama bacak aramda gidip geliyordu belki on dakka o şekilde gidip geldi ve yine bana yapışık kaldı bacak aramda boşalmıştı his etmiştim çünkü bacağıma sıcak bir şeyler sözüyordu döllü idi ve işi bitince de arkasını çevirip yattı bende bir müddet bekledim ve sırt üstü döndüm ellimi organıma attım ama çeşme gibi idi bende ellimle kendimi tatmin ettim ve uyuyakaldım artık günlerimiz öyle geçiyordu iki günde bir aynı şeyi yapıyordu ama beni hep uyuyor biliyordu , Ama artık bu bana yetmez olmuştu içime bir şeyin girmesi lazımdı çünkü artık resmen yerinde duramaz olmuştum kudurmuş bir hale gelmiştim ama bunun haricinde ellimde başka bir şeyde yoktu ne yapacağım ne edeceğim bu durumda nasıl kurtulacaktım düşünüp duruyordum ama bir yol bulamıyordum derken o gün köpek yavrusnu yıkıyacaktım neyse zinicirinden tutum getirdim ve üstüne su döktüm sabunladımve sırtını karnını ovamaya başladım birden bir şey oldu krnını ovarken ellim sikine değdi ve tuhaflaştım sağa sola baktım oğlan yoktu ve sikini ovmaya devam ettim ama hayvan ellime kerkinmeye başladı ucu ince bir şeydi ama dip tarafı acaip kalın yumruk gibi idi ve ben hem okşuyordum hem düşünüyordum ve eğer ben bu yavruyu alıştırsam belki bu beni rahatlaya bilir diye düşündüm ve artık her gün aynı şeyi yapmaya başladım ve her yaptığımda resmen ellime kerkiniyordu ben bununla uğraşırken yine öyle bir gece baktım oğlan kalçarımı okşuyor bende yavaştan yavaşa kendimi ona doğru veriyordum yattığım yerde resmen domalır vaziyete gelmiştim artık ne olursa olsun birinden birinin altına yatacaktım ve oğlanda yavaştan yine şalvarımı aşağıya çekiyordu bende çaktırmadan kendimi hafif kaldırıp çıkarmasına yardım ettim ve artık altıp çıplaktı çünü zaten kilot giymemeye başlamıştım ve oğlum yine arkama yapıştı ve gidip gelmeye başlamıştı ama bir türlü giremiyordu çünü büyük kalçam ona mani oluyordu bende uykudaymış gibi bacağımın biri kendime doğru çektim ve böyelece bacak aram iyice aralandı ama ben hareket edince oğlum durmuştu ve biraz bekledi baktı uyuyorum ve hemen üstüme çıktı bu sefer dizinin birini iki bacağımın arasına koydu ve sikini tutup organımın üste koydu ama çok yavaş yapıyordu ama inanırmısnız o an ondan hiç bir farkım kalmamıştı öyle heyecanlıydım organımın dudaklarına vurup çekiyordu bir kaç defa öyle yaptı ve en sonunda kafasını soktu ama ben bitmiştim sanki altıma işedim ve oğlan bundan cesaret alarak artık kasıklarını kalçalarıma vurup duruyordu köküne kadar sokup sokup duruyordu ve bir iki dakka sonra üstüme yığıldı ama ben hala uyuyor numarasını yapıyordum ve üstümden çekilde yanıma uzandı ve yattı o yattıktan sonra hemen koşa koşa tuvalette gittim içimdekileri çıkaramak için ama bu döl değildi oda resmen içime işemişti on an biraz rahatladım ve hemen ertesi gün günlük işlerimden sonra yavruyu aldım tenha bir yerde yıkıyacaktım buda siki ile daha rahat oynamak için neyse başladım onu yıkamaya ve ellimi tabi yine sikine attım sıvazlıyordum oda ellime kerkiniyordu ama hemen bıraktım artık ellime değil bana kerkinmesini istiyordum ve onu yerine götürüp bağlayıp kurumasını bekledim arada bir iki saat geçmişti baktım oğlan geldi karnı açıkmıştı neyse hemen ona yemek verdim ve tekrar dışarıya çıktı bende hemen avlu kapısını kitleyip yavrunun yanına gittim beni görünce hemen arka ayaklarının üstüne kalkıyordu neyse yanına vardım kafasını sırtlarını okşuyordum ellimi sikine attım ama zaten sertti ve bacağımı ona doğru uzattım hadi atla gel yavrum diyordum oda ön ayaklarını bacağıma dolayıp ayak bileklerime kerkinyordu ama ben artık ayak bileklerime değil arkama kerkinmesini istiyordum çünkü artık hiç bir gözüm yoktu ve şalvarımı dizlerime kadar indirdim ve hemen önünde bir dişi köpek gibi dört ayak oldum ve ellimi kalçalarıma vurup hadi aslanım atla arkama oda ilk bir iki kalça aramı kokladı ve atlamaya başladı ama kalçalarımın yan tarafına vuruyordu ama sikide çivi gibi idi üç beş kere öyle üstüme atladı ama bir türlü deng getiremiyordu çünkü onunda ilk sikişi olacaktı benimde bir köpekle ilk olacaktı ve çokta korkuyordum ve en sonunda tam rakama atladı her iki ön ayaklarını bellime öyle bir doladıki yerime kıpırdamaz hale geldim ve bu sefer amımın kenarlarına bir iki vurdu ve üçüncüde deng getirdi öyle bir soktuki ama gözmlerimdem şimşekler çaktı sanki en az bu şekilde on dakka kadar bana gidip geldi ama otomatik gibi vuruyordu ve üstümden indi ama ben zaten altıma işemiştim çıkarınca öyle domalmışken kafamı çevirip sikine baktım ama bir şok daha yaşadım çünkü siki en az kolum gibi vardı ve öyle sikine bakarken be bir daha durduğum yerde boşaldım hayret ediyordum bunu ben nasıl almıştım ama içimdende çeşme gibi dölleri akıyordu ve bir beş dakka sonra siki çekildi ben tam bitti derken yine arkama yanaştı amımı kokluyordu ve yine ön ayaklarını bellime doladı ve ilkinde deng getirdi öyle hızlı hızlı pomapalıyordu içim çıktı sanıyordum ama önündende çekilemiyordum ve belki yirmi dakka durmadan vurdu ve üstümden inmemedi ben çekilmeye çalşıyorum ama siki çıkmıyordu ne yaptıysam boştu çıkamıyordu bende kalçamı ona kaldırdım ve üstümde asılı kaldı belki yarım saat ve ön ayaklarını indirdi yavaş yavaş çekıyordu ama ben onunla gidiyordum bana resmen kitlenmişti zar zor çıktı ama çıkmasıyla ben yere düştüm sersem tavuk gibi yerde çırpınıyordum boşalmaktan halım kalmamıştı neyse zor kalktım çömeldim içimden dölleri nasıl akıyordu çeşme gibi idi ve ben kalktım içeriye doğru geliyordum ama sünnet çocuklar gibi bacaklarım ayrık ayrık yürüyordum beni perişan etmiştim kendimi zor banyoya attım banyo yaptım geldim odaya oturdum ama inanın üstünde oturamıyordum çünkü şişmişti ama kuş gibide hafiflemiştim yüzüm gülüyordu çok acıtmıştı ama rahatlamıştım ve ondan sonra iki uzaktan yemeğini önüne koyar hemen geri çekiliyordum çünkü hala kendime gelememiştim

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil