20 Kasım 2015 Cuma

İri kalçalarim sikişirken erkekleri zevke getiriyormuş

Merhaba arkadaşlar sizinle farklı bir anımı paylaşacağım, daha doğrusu bir sır bu sizinle paylaşmak istedim.. İsmim Cemil 34 yaşındayım, 187 boylarında 76 kilolarda sarışın bir erkeğim, çevremde yakışıklı olarak nitelendirirler, Ben bir bankada görevliyim, gişede yani.. Elimden gelen herşeyi yaparak, gecemi gündüzüme katarak müdürlüğe terfi ettim. Ettiğim yer ise Antalya’nın bir şubesinin müdürü, Antalya’da ise benim halam var, Halam Almanya’da yaşıyordu eşinden ayrıldıktan sonra kızı ile Antalya’ya geldi, ve burda hayatına devam ediyor. Bende Antalya’ya terfi edince ilk halamı aradım.. Bakmayın hala dediğime benden 4 yaş büyük hemen hemen aynı yaşıtız, aynı jenarasyonuz.. Daha sonra Halam tabi çok sevindi gelmeme, zaten orada akrabası yoktu orda biz sülale olarak Ankara’da ikamet etmekteyiz. Antalyadaki şube yeni kurulduğu için benim hemen gitmem gerekiyordu bir an önce hazırlığımı yaptım Antalya’ya doğru yola çıktım.. Antalya’da indim halam ve kızı beni almaya gelmişlerdi ve beni çok sıcak bir şekilde karşılayıp doğruca evlerine götürdüler.. Güzelce bir kahvaltıdan sonra o gün gezmeye çıktık, dolaştık.. Ertesi gün hemen işe başlamam gerektiğinden erken döndük eve birazda dertleşmeye, kahve içmeye ihtiyacımız vardı.. Daha sonra yataklarımıza ayrıldık, Ertesi gün oldu sabah erkenden kalktım işe doğru yol alacağım, halamın kızıda kalkmıştı, size kısaca halamın kızını anlatayım.. İsmi Ece 24 yaşında Üniversite öğrencisi sarışın 1.60 boylarında çıtı,pıtı bir kız… Neyise konumuza dönelim ben lavaboya doğru giderken Ece mutfakta birşey içiyor sanırım süt idi, bildiğiniz kilot ile dolaşıyor evde her ne kadar bakmasamda insanın gözü kayıyor sanırım yetişme tarzıyla alaklı bir durum anlamadım.. Görüşürüz ece dedim görüşürüz abi dedi çıktım işe, akşam oldu eve geri döndüm..Halam evdeydi oturduk, halam yemeği hazırladı içki soframızıda kurdu.. Güzelce yeyip içtikten sonra Ece geldi, oda bizimle beraber yemek, sonra içmeye başladı.. Güzel sohbet derken halam ben yatıyorum size iyi eğlenceler benim bünye kaldırmıyor dedi artık gitti.. Ece ile başbaşa kaldık, sabahki davranışından sonra dedim kesin birşey olacak, demeye kalmadı tabi Ece içeri gitti son derece seksi bir gecelikle geldi, kadehlerimizi aldık geçtik oturma odasına oturdu karşıma bacak bacak üstüne attı.. Resmen beni tahrik ediyordu kendimi tutuyordum ama, Ece ise alttan pis bakışlarını farkediyordum.. Konuyu uzatmadan gireyim, Ece sonra yanıma yaklaştı abi aslında sana abi gözüyle bakmak istiyorum ama yapamıyorum diyerek konuya girdi.. Bende halamdan ötürü sana birşey yapamam dedim.. O arada beni eliyle itmesiyle üstüme yatması bir oldu daha sonra sonra annem bunu görse dahi öyle düşünür artık kaybedeceğimiz birşey kalmadı dedi boynumdan yalamaya başladı.. Alkollüydü birazda tabi derken gömleğimi çıkartmaya başladı ve göbeğimi yalamaya başladı, sonra kemerimi çıkardı fermuarımı indirdi aşağı baksırdan elini soktu içeri ilk etapta mastürmasyon yaptı iyice sertleştirdi daha sonra dudaklarıyla yarağımın tepesini yaladı, sonra hepsini ağzına almaya başladı. Dibine kadar alıyordu resmen, bir süre sakso çektikten sonra 69 posizyonuna geçtik amcığını resmen ağzıma vermişti, sonra bende bıraktım kendimi artık onun amını yalıyordum, oda saksosuna devam etti, daha sonra kaldırdığı yarağımın üstüne oturdu. ve zıplamaya başladı.. artık kendimizden geçtik deli gibi sikişiyorduk.. sonra güzelce eğdim bunu yarağı yerleştirdim amcığına birde öyle siktikten sonra halam uyanabilir korkusuyla boşaldık, rahatladık üstümüzü giydik yattık.. Halamın kızını hala sikiyorum, halada sikmeye devam edeceğim.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil