6 Mart 2016 Pazar

Uzun boylu seksi kizin pornosu izle

Bende bir alet var arkadaşlar gerçekten zenci aleti. Böyle uzun ve çok kalın bir alet bu alet. Bunu tadan kadınlar daha bundan vazgeçemiyor. Ömürlerinde böyle bir alet yemediklerini ve böyle bir aleti içine almadıklarını söylüyor. sakso çekerken iki eliyle bir likte zar zor çekiyorlar ve ağızlarına sığmıyor aletim. Ben halimden çok memnunum. ben üst kata çıkarken bi şey olacağını sezdim çünkü sigorta tek tuşla hallolan bi sorundu yukarıya çıktığımda panelden sigortayı açtım . zümrüt bana sorunun mutfaktaki microdalga fırın olabilirmi diyerek mutfaktan kontrol etmemi istedi mutfağa ilerlerken salonun önünden geçerken tv de zenci erkeklerin oynadığı porno film oynuyordu ben bunu farkedince heyecanlandım ve cesaretlendim. zümrüt de durumu anladı ve o anda dudaklarımız kenetlendi ve sevişmeye başladık ve çok güzel bir gün geçirdik. zümrüt bana eşi ile sex yaptıklarında beni fantazilerinde aralarına aldıklarını ve eşi ile benim aynı anda becerdiğimizi eşinin benim ile seyrettiğini çokta mutlu olduğu gibi fantazilerini anlattı. ileleyen günlerde bunu aynen onların fantazilerindeki gibi 3 lü yaşadık yaşıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder