8 Ekim 2013 Salı

Sikismek icin evime hatun cagirdim

ismim tuna , 24 yaşında 182 boyunda 76 kilo kumralım.Genel anlamda olgun kadınları her genç erkek merak eder , bende senelerce bu merak içinde genç kızlarla yiyiştim ama hep aklımda komşularımız , dolgun kalçalar , büyük memeler vardı. İnternette aramaya karar verdim , ve bir tanışma sitesinde yaş olarak 40 yaş üstü araştırma yaptım. 52 yaşında niki ayla olan bir bayan 27-40 yaş arası bir erkekle tanıştığını yazmış ama altınada eklemiş sadece iş için , bende merhaba bana iş lazım zaten gibi yazdım.O da yazmaya başladı ve iletişim numaralarını verdi , pazartesi günüde seminer var bir alışveriş merkezinde gel dedi.Gittim kozmetik sektörüydü , ismi gerçekti , birileri çıktı konuştu , sonra bu yanıma geldi , kartını verdi , kayıt oldum.Çalışmaya başladım ve iyide satıyordum , soru sormak içinde nedenli nedensiz sürekli telefon açıyodum ayla’ya , gün içinde 10 defa görüşür olduk telde, haftada 1 de toplantı yapıyoduk yüzyüze 10 a yakın kişi , ( ) 1 ay geçmişti yeni katalogun geldiğini söyledi , bende gelip alayım dedim. olur dedi , avrupa yakasında oturuyodum , o ise anadolu yakasında ve yakın değildi , akşam saat 9 gibi gittim , yanlız yaşadığını biliyodum , girdim içeri , çay yaptı , 1 saat konuştuk iş hakkında , insanlar hakkında , sonra ben gidim dedim , nasıl gideceksin dedi , bende bilmiyorum otobüs varsa binecem , ordan metrobüs , sonra inip yine otobüs o da gelirse falan dedim , iyi niyetli olarak anneni ara haber ver burda kalabilirsin , yarın gidersin dedi , tamam dedim. Artık rahattım gece kalacaktım , bana eşofman verdi ama bana uygun bi tşört yoktu , bendede atlet yoktu , gömleği soydum ve üstsüz sadece eşofmanla sohbet etmeye başladık , ben resmini çok beğenip yazdığımı söyledim , aslında işe de onun için girdiğimi , şaşırdı , sana yazan çoktur orda , napacan ben 52 yaşındayım , heycanlanmak falan geçti bizden dedi , bende seninle seks nasıl olur çok merak ediyorum dedim , daha önce olgun biriyle olmadın mı dedi , olmadıgımı söyledim , ben sordum genç biriyle olup olmadıgını , 5 sene önce 30 yaşında biriyle olmuş , sevmiş birde onu , anlattı dinledim biraz , dedim ondan sonra , istedim ama kolay değil yanlız yaşıyorum çocuklarım var , anlamamaları lazım falan dedi , bende mesela ben kim bilecekki dedim , olmaz senle dedi , bende ya kusura bakmada saatlerdir saklamak için 50 takla atıyom halime bak deyip eşofmanı gösterdim , yarrağım kalkmış ve sertti , şaşırdı elini ağzına götürüp güldü , ( ) dedi neyi gördünde döyle oldun, bende dedim ya göğüslerin büyük ve fena tahrik oldum deyip yanına oturdum , irkildi , dokunabilirmiyim dedim , ses çıkarmadı bende hemen elimi attım yavaşça okşuyodum , gülüyodu ama hiçbişi yapmıyodu , elini aldım yarrağımın üstüne koydum , okşamaya başlamıştı , okşarken ya biz napıyoruz dedi , bende boşalcam lütfen dedim , alt dudağını ısırdı , elini eşofmanımın içine soktu ve başladı 31 çektirmeye ,arada sıkıyodu , dudaklara yapıştım , memesinin birini açıp yalamaya başladım , ucunu ısırıyo emiyodum , gözlerini kapamıştı , üstünü tamamen çıkardım , sarkık ve büyüktü ikisinide okşuyo ve emiyordum , offf, sonra arkama yaslandım , ben birşey demeden hemen eğildi ve yalamaya başladı , ben motive ediyodum çok güzel , ne güzel yalıyosun diyerek , yaşaklarımı emiyo , dilini gezdiriyo , agzına tamamen almaya çalışıyodu , eşofmanlıydı ayağa kalktı ve kendi soydu , eliyle yerleştirdi ve üstüne oturdu, ben kalçalarını tutuyodum gayet büyüktü , amcığı yanıyordu , zıplamaya ileri geri gitmeye başladı, harikaydı , inliyordu ve hiç çekinmiyordu sesten , üstümden kaldırdım domalttım , arkasına geçip sert bi şekilde vuruyordu kasıklarım poposuna , arada götünü tokatlıyodum , gözüm küçük göt deliğine takıldı okşamaya başladım, daha çok inliyordu , baş parmagımın birazını soktum , ordan olmaz dedi , geri çıkardım , dayanacak halim kalmamıştı , gelecem dedim , içime boşal canım , içime boşal koçum dedi , belinden tutup kendime çekip bastırarak kalçalara boşaldım , harikaydı , o gece eme eme 7 defa kaldırdı , 7 defa siktim sabah dahil , yaklaşık 7 aydır sikişiyoruz ama artık esnek eskisi kadar sık değil.( )

2 yorum:

  1. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil